Reklama: tarp klasikos ir modernumo

23,98€
*Kaina VAGA lojalumo programos nariams
28,90€
Leidykla Super namai
Informacija
  • Metai 2019
  • Puslapiai 368
  • Leidykla Super namai
  • ISBN 9786099596075

Knygos „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ aprašymas

Reklama ir žiniasklaida visada buvo, yra ir bus galinga jėga, formuojanti žmonių nuostatas ir jų elgesį. Ji gali padėti pažinti vertybes, susipažinti su įvairių laikotarpių kultūra iš arčiau, o kartu ir prognozuoti ateitį. Mokomojoje knygoje „Reklama: tarp klasikos ir modernumo“ apžvelgiama reklamos raida nuo antikos laikų iki šių dienų. Šioje pirmojoje leidinio dalyje daugiau dėmesio skiriama klasikinėms reklamos priemonėms ir būdams, jų ryšiui su kitais rinkodaros komplekso elementais. Į reklamą pažvelgta kaip į vieną svarbiausių integruotų rinkodaros komunikacijų (IRK) priemonių. Knygoje ne tik aptariami reklamos būdai, šiuolaikinės priemonės ir jų parinkimas, bet ir pateikiama konkrečių pavyzdžių, naujausių žiniasklaidos statistinių duomenų, užduočių ir klausimų.

Prekę galite įsigyti šiuose knygynuose:

Šie duomenys atnaujinami kelis kartus per parą, todėl rekomenduojame paskambinti į pasirinktą knygyną ir pasitikslinti prekių likutį. Knygynų kontaktus rasite čia.

Prof. S. Urbonavičius
Patvirtintas pirkėjas
2022.06.08

Taigi – knyga pristato klasikinius reklamos aspektus, pradėdama nuo seniausių reklamos užuomazgų. Dėstymo stilius lakoniškas, tekstui būdinga mokymo priemonės struktūra ir išraiškos formos. Nesiryžčiau komentuoti, kokiam tiksliai skaitytojų ratui knyga būtų naudingiausia, nes į jį gali patekti ne tik formaliai studijuojantys reklamą, bet ir skaitytojai, kurie tiesiog nori susipažinti su reklamos klasika, trumpai apžvelgti reklamą, kaip visumą. O tokiais gali tapti kuo įvairiausių visuomenės sluoksnių ir labai skirtingo amžiaus žmonės.
Manyčiau, kad didžiausia knygos vertė – jos aprėptis, bandymas viename leidinyje apžvelgti daugumą klasikinės reklamos aspektų. Papildomai norisi paminėti įdomius istorinius rakursus, pateikiamus pavyzdžius iš Lietuvos. Jų tikrai nepavyktų aptikti kitose šalyse leidžiamuose reklamos vadovėliuose ar populiaresniu būdu reklamos klasiką pristatančiuose leidiniuose.

Rašyti komentarą

Norėdami rašyti komentarą turite prisijungti arba užsiregistruoti